OpenLayersExt.Marker
OpenLayersExt klase bat, erakusleak sortzeko OLE Map mapa batean.
Baldintzak
-
OpenLayersExtLoader.load metodoa abiarazi da.
-
OpenLayersExt.Map mapa baten instantzia sortu da.
-
OpenLayers.Layer.Markers geruza bat gehitu zaio mapari.
-
OpenLayers.LonLat-en instantzia bat, non erakuslea jarri nahi den.
Nola erabili
OpenLayersExt.Map mapa baten instantzia sortu:
var map = new OpenLayersExt.Map("mymap");
Mapari erakusleak gehitu aurretik, maparen instantzia hori beharrezkoa da. Gainera, OpenLayers.Layer.Markers geruza bat gehitu behar zaio mapari eta haren erreferentzia gorde.
var map = new OpenLayersExt.Map(map_div_id), map.marker_layer = new OpenLayersExt.Layer.Markers("markers", { isBaseLayer:false } ); map.addLayer(map.marker_layer);
Erakusleentzako geruza bat dugunean, erraz jar dezakegu OLE erakuslea mapan, honela:
// Add a marker to an OLE Map var lonlat = new OpenLayersExt.LonLat(-220605.04584976,5360253.7118478), // erakuslea non kokatu marker = new OpenLayersExt.Marker(lonlat); // instantzia sinplea map.marker_layer.addMarker(marker); // erakuslea gehitu geruzari (marker layer) map.setCenter(lonlat); // mapa erakuslea dagoen lekuan zentratu
Egilea
OpenLayersExt.Marker |
function(id, options){} |
-
Honakotik hartu du:: OpenLayers.Marker
Parametroak:
Izena Mota Balio lehenetsia
Deskribapena
id string "" OLE mapak duen DIVCaren ID. options mixed null Hainbat motatako balioak onartzen dituen aukerazko argudioa.
options parametroa objektu gisa igarotzen denean, ondorengo propietateak onartzen dira:Name Type Description
character string Erakuslearen ikonoaren gainetik zentratu eta jarriko den letra edo zenbakia. icon object OpenLayers.Icon ikonoaren instantzia style object Erakusleak duen “b5map-placemarker” klaseko DIVaren estiloaren (style) propietateak adierazten dituen objektua. textStyle object character katea duen "b5map-placemarkerUserContent" klasea duen DIVaren estiloaren (style) propietateak adierazten dituen objektua.
style objektua
Erakusleak duen DIVari aplikatu nahi zaion CSS propietateak adierazten dituen objektua. Aplika daitekeen edozein CSS propietate erabili daiteke, baina ondorengoak oso baliagarriak izan daitezke:{ // Atzeko irudi bat erabiltzea erakusleari itzala emateko background:"url(http://labs.google.com/ridefinder/images/mm_20_shadow.png)", // Erakuslearen ikonoaren zabalera eta altuera zehaztea width: "22px", height: "20px", // Erakuslearen ikonoaren posizio erlatiboa zehaztea left: "-1px", top: "-1px", }
textStyle objektua
Erakuslearen ikonoaren gainean jarritako testuari (character) aplikatu nahi zaizkion CSS propietateak adierazten dituen objektua. Aplika daitekeen edozein CSS propietate erabil daiteke, baina ondorengoak oso baliagarriak izan daitezke:{ "fontSize": "1.5em" "fontFamily": "Tahoma" "color": "black" "top" : "25px" }
Klasearen propietateak
OpenLayersExt.Marker.DEFAULT_ICON |
OpenLayers.Icon ikonoaren instantzia B5Map estiloekin |
Klase metodoak
OpenLayersExt.Marker.getIcon |
function( url, width, height ){} |
-
Parametroak:
url string Ikonoaren URL width number Ikonoaren zabalera pixeletan height number Ikonoaren altuera pixeletan Devuelve:
Mota Deskribapena
object OpenLayers.Icon ikono baten instantzia
OpenLayersExt.Marker.getPictogram |
function( lonlat, picto_id ){} |
-
Parametroak:
lonlat object OpenLayers.LonLat-en instantzia erakuslearen koordenatuekin picto_id string B5Map piktograma baten identifikatzailea Itzultzen du:
Mota Deskribapena
object OpenLayersExt.Marker erakuslearen instantzia
Adibide gehiago
Lehenetsitako balioak dituen eta gainetik testurik ez duen B5Map erakuslea:
var marker = new OpenLayersExt.Marker(lonlat);
Ikonoaren gainean letra edo zenbakia duen B5Map erakuslea:
var marker_a = new OpenLayersExt.Marker(lonlat, "A"); var marker_1 = new OpenLayersExt.Marker(lonlat, "1");
OpenLayersen lehenetsitako ikonoa erabili:
var ol_icon = OpenLayers.Marker.defaultIcon(); var ol_style = { left:"-1px", top:"-2px", background:"none" } var marker = new OpenLayersExt.Marker(lonlat, { icon: ol_icon, style: ol_style });
OpenLayersExt.Marker-en ikonoa eta estilo lehentsiak bereziki erabili:
Ondorengo bi erakusleak berdin-berdinak dira:
var default_marker_1 = new OpenLayersExt.Marker(lonlat); var default_marker_2 = new OpenLayersExt.Marker(lonlat, { icon: OpenLayersExt.Marker.DEFAULT_ICON, style: OpenLayersExt.Marker.DEFAULT_STYLE });
Erakuslea sortu B5Map erakuslearekin:
var pictogram_id = "01_04"; var picto_marker = OpenLayersExt.Marker.getPictogram(lonlat, pictogram_id);
Kanpoko ikono bat erabili:
var an_icon = new OpenLayersExt.Marker.getIcon('http://maps.google.com/mapfiles/ms/micons/yellow.png',32,32); var marker = new OpenLayersExt.Marker( lonlat, { icon:an_icon} );
Gainean testurik ez duen ikonoa erabili, itzalik gabe:
var icon = OpenLayersExt.Marker.getIcon('http://mk.mapchannels.com/iimm1-blue.png',32,32), dstyle = {left:"9px", top:"-2px", background:"none" }, char = "X", tstyle = { top:"4px" }, marker = new OpenLayersExt.Marker( lonlat, {icon: icon, style: dstyle, character:char, textStyle:tstyle });
Kanpoko ikonoa itzal batekin erabili:
var marker = new OpenLayersExt.Marker(lonlat, { icon: new OpenLayersExt.Marker.getIcon('http://labs.google.com/ridefinder/images/mm_20_red.png',12,20), style: { background:"url(http://labs.google.com/ridefinder/images/mm_20_shadow.png)", width: "22px", height: "20px", left: "-1px", top: "-1px" } });
Ikono handia eta probokatzailea letra bat gainean zentratuta duela:
var marker = new OpenLayersExt.Marker(lonlat, { icon: OpenLayersExt.Marker.getIcon('http://img.fannation.com/upload/user_profile/image/199/608/thumb/hasselhoff.gif',50,50), character: "X", style: { top:"-2px", background:"none" }, textStyle:{ "fontSize": "1.5em", "fontFamily": "Tahoma", "color": "black", "top" : "25px" } });